Kontaktirajte nas
Tvoj popis želja

Vaš popis želja je prazan!

Vaša košarica za kupovinu

Vaša košarica je prazna!

Tvoj popis usporedbe

Pravila i uvjeti

Aphrodonis Media Group Ltd, u daljnjem tekstu nazvana "Dialando", objavljuje sljedeće uvjete i odredbe:

Sljedeći uvjeti i odredbe odnose se isključivo na naručivanje i slanje roba koje [privatni krajnji potrošač] kupac naručuje putem internetskog kupovina. Naruđbom se priznaju ovi Opći uvjeti poslovanja.

1. Zaključivanje ugovora

Prikaz proizvoda u internetskoj trgovini nije pravno obvezujuća ponuda, već neobvezujući internetski katalog. Nakon unosa osobnih podataka i klikom na gumb "Kupi" u konačnom koraku postupka naručivanja, šaljete obvezujuću narudžbu za kupnju proizvoda u košarici. Potvrda primitka narudžbe slijedi odmah nakon slanja narudžbe putem e-pošte i SMS-a. Ugovor o kupnji zaključuje se našom potvrdom narudžbe ili dostavom robe.

Telefonska narudžba trenutno nije moguća! Međutim, ako trebate pomoć s proizvodom ili imate problema s naručivanjem, slobodno nas kontaktirajte u bilo koje vrijeme.

2. Tekst ugovora

Vaši podaci o narudžbi bit će pohranjeni kod nas i možete ih pregledati u svom korisničkom računu, čak i kasnije. Čim postavite narudžbu kod nas i niste sami stvorili lozinku i korisnički račun, naš sustav trgovine automatski će vam stvoriti korisnički račun. Lozinka će se automatski stvoriti i poslati vam e-poštom. Naravno, samo vi znate tu lozinku. Lozinku možete u bilo kojem trenutku promijeniti u svom korisničkom računu!

Također ćete dobiti sažetak podataka o vašoj narudžbi e-poštom. Ako ne primite tu e-poštu zbog mogućih pogrešnih unosa, obratite se našoj službi za korisnike! Molimo vas da uzmete u obzir i mogućnost da se e-pošta mogla naći u vašoj mapi s neželjenom poštom.

3. Pouka o odustanku

Pravo na odustanak

Imate pravo otkazati ovaj ugovor u roku od 14 dana bez davanja razloga. Rok za odustanak je 14 dana od dana kada ste vi ili treća strana koju ste imenovali, a koja nije prijevoznik, preuzeli ili preuzeli posljednje proizvode. Da biste ostvarili svoje pravo na odustajanje, morate obavijestiti Dialando o svojoj odluci da se povučete iz ovog ugovora jasnom izjavom (npr. pismom, faksom ili e-poštom poslanom poštom). Najlakši način za to je da nas kontaktirate putem kontaktnih opcija navedenih na našoj stranici za kontakt!

Ako koristite tu opciju, odmah ćemo vam poslati potvrdu primitka takvog odustanka (npr. e-poštom). Da biste ispunili rok za odustanak, dovoljno je da obavijest o ostvarivanju prava na odustajanje pošaljete prije isteka roka za odustanak.

Molimo vas da nam ne zaboravite poslati broj svoje narudžbe koji ste dobili uz prodajni ugovor!

Posljedice odustajanja

Ako poništite ovaj sporazum, nadoknadit ćemo vam sve uplate koje smo od vas primili, uključujući troškove dostave (osim dodatnih troškova koji proizlaze iz vašeg odabira drugog načina dostave od najjeftinije standardne dostave koju vam nudimo), odmah i najkasnije trideset dana od datuma primitka obavijesti o vašem odustanku od ovog sporazuma. Za ovu povratnicu koristit ćemo isto sredstvo plaćanja koje ste koristili za izvornu transakciju, osim ako izričito nije drukčije dogovoreno s vama; u svakom slučaju neće vam se naplatiti ova povratnica. Možemo odbiti povratiti dok ne primimo robu natrag ili dok ne dostavite dokaz da ste vratili robu, ovisno o tome što se prije dogodi. Morate nam odmah vratiti ili predati robu, u svakom slučaju najkasnije trideset dana od datuma kada nas obavijestite o otkazu ovog ugovora. Ovaj se rok smatra ispoštovanim ako pošaljete robu prije isteka tridesetodnevnog roka. Vi snosite izravne troškove povratka robe u naš skladište u Njemačkoj, osim ako je najavljeno lokalno skladište! Morat ćete platiti samo eventualni gubitak vrijednosti robe ako taj gubitak vrijednosti proizlazi iz rukovanja robom koje nije nužno za ispitivanje njezinog stanja, svojstava i funkcionalnosti.

Kraj upute o odustanku

4. Jamstvo i garancija

Molimo pogledajte stranicu "Jamstvo i garancija"

5. Dostava i povrat

Dostava se naručuje ili odvija ili od strane same tvrtke Dialando ili, u iznimnim slučajevima, od strane dobavljača. Ako kupac ne prihvati robu ili odbije primiti robu unatoč roku koji je postavila tvrtka Dialando, vlasnik Dialando (vidi impresum) može odlučiti odustati od ugovora. Važeće troškove dostave možete pronaći u odjeljku Troškovi dostave pod Informacijama. Za moguće povrate, koristite originalno pakiranje ako je moguće ili ekvivalentno pakiranje koje jamči dovoljnu zaštitu robe.

6. Oštećenje prilikom prijevoza

Ako se dostave proizvodi s očitim oštećenjima tijekom prijevoza, molimo žalite se na takve pogreške što je prije moguće dostavljaču ili tamo gdje preuzimate paket i odmah nas kontaktirajte, najkasnije u roku od 7 kalendarskih dana. Vaša prava kao potrošača, posebice vaše pravo na jamstvo, ostaju neizmijenjena. Pomažete nam u ostvarivanju vlastitih potraživanja protiv prijevoznika ili osiguravajućeg društva za prijevoz.

7. Odbitak

Kupac može odbiti samo ona potraživanja koja su pravno utvrđena ili nisu osporena od strane vlasnika Dialando (vidi impresum). Kupac ima pravo zadržavanja samo za potraživanja proizašla iz istog ugovornog odnosa.

8. Zaštita podataka i sigurnost

Molimo pogledajte stranicu Zaštita podataka i sigurnost

9. Plaćanje

Kupoprodajna cijena dospijeva odmah po primitku naše potvrde narudžbe, osim ako ste narudžbu izvršili putem pružatelja usluga plaćanja koji nudi "plaćanje po računu". Kupac može platiti kupoprodajnu cijenu bankovnim prijenosom na račun naznačen u potvrdi narudžbe, putem Paypala ili kreditnom karticom. Ukupna cijena naznačena u potvrdi narudžbe mora biti plaćena. Sve cijene već uključuju obvezni porez na dodanu vrijednost, koji je različit u svakoj zemlji. Vlasnik Dialando (vidi impresum) dužan je legalno platiti zakonski propisani porez na dodanu vrijednost po zaključenju ugovora.

Na potvrdi narudžbe ili potvrdi narudžbe, PDV se iz tehničkih razloga ne prikazuje, ali sadrži napomenu "Cijena uključuje zakonski propisani PDV". Ako vam je potrebna faktura s prikazanim PDV-om, obratite nam se!

Općenito, robe ostaju vlasništvo tvrtke Dialando do potpune uplate. Za dodatne pojedinosti o načinima plaćanja, pogledajte stavku Načini plaćanja pod Informacijama.

10. Jamstvo, garancija i servis nakon prodaje

Osim ako nije drugačije izričito dogovoreno, primjenjuje se zakonska odgovornost za nedostatke. Informacije o pojedinačnim jamstvima proizvođača možete pronaći u dokumentaciji proizvoda. Hoće li se ostvariti pravo na jamstvo proizvođača, možete saznati na stranicama proizvoda unutar opisa. Našu službu za korisnike možete kontaktirati ovdje!

11. Povrat zamjene

Kupovina bez rizika, kod nas nije problem! Zbog zakonom utvrđenog prava na odustanak, možete vratiti i proizvode koji vam se ne sviđaju kako je prvotno bilo namijenjeno. Molimo pročitajte u nastavku što trebate uzeti u obzir u slučaju povrata.

Dodatne korisne informacije uvijek možete pronaći na našoj stranici često postavljanih pitanja

Naša molba vama!

Molimo vas da našu robu koju želite vratiti ne tretirate kao svoje vlasništvo kako biste izbjegli pogoršanje novog stanja.

Već prilikom otvaranja ambalaže možete izbjeći oštećenje pakiranja i proizvoda ili samog pro izvoda pažljivim otpakiravanjem. To se posebno odnosi na veće predmete poput namota za satove i kutija za satove, jer je najbolje koristiti originalno pakiranje za siguran povrat tih predmeta.

Ostavite, primjerice, zaštitne folije na satu, remenu ili dijelu nakita i ne uklanjajte ih ako je moguće. Ne koristite proizvode koje ćete vjerojatno vratiti. Na primjer, kožne remene morali bismo mijenjati nakon kratkog nošenja iz higijenskih razloga. Čelični remeni brzo pokazuju prve površinske ogrebotine na poliranim površinama, što se mora mukotrpno polirati ili zamijeniti kako biste ne razočarali sljedećeg kupca.

Zahvaljujemo vam na pažnji i oprezi u vezi s tim i vrlo to cijenimo!

Povrati

Molimo obratite pozornost na sljedeće točke prilikom vraćanja proizvoda:

Prije nego što nam vratite proizvod, molimo vas da nas kontaktirate kako biste prijavili povrat! Naša korisnička služba će vam zatim poslati već popunjeni obrazac povrata, na kojem ćete pronaći i adresu za povratak. 

Spakirajte proizvod koji želite vratiti potpuno i zajedno s svim priborom koji može biti uključen. Kako biste izbjegli oštećenja prilikom transporta, preporučujemo vam da koristite originalno pakiranje.

Stavite obrazac povrata koji ste dobili od nas u paket. To će znatno ubrzati povrat novca ili zamjene.

Koji pružatelj usluga izaberete za povrat pošiljke ovisi o vama. U vašem vlastitom interesu, pobrinite se da je pošiljka osigurana i praćena (osigurana pošiljka). Osim toga, dati ćemo vam mogućnost da se mi brinemo o povratu paketa. U tom slučaju, troškovi povratne pošiljke jednostavno će se oduzeti od iznosa povrata. 

Molimo izbjegavajte povratne pošiljke putem špeditera, naplatit ćemo troškove koji nastanu (trenutačno 15,00 eura za DHL) u slučaju povrata novca!

Zamjena

Želite vratiti jedan ili više proizvoda, ali želite dobiti jedan ili više drugih proizvoda kao zamjenu? Molimo vas da zabilježite svoje želje u vezi s time kada stupite u kontakt s našom korisničkom službom u vezi s povratom pošiljke! 

U tvrtki Dialando zamjena za druge proizvode moguća je i izvan 14-dnevnog prava na povrat unutar 30 dana nakon isporuke, pod uvjetom da proizvodi nisu nošeni. Ova odredba ne predstavlja ograničenje vaših prava kao potrošača, već njihovo proširenje.

Ako zamjena zahtijeva dodatno plaćanje (novi proizvodi su skuplji od vraćenih), službenik za uslugu obavijestit će vas čim povrat stigne do nas.

Povrat novca

U slučaju povrata novca, novac će se knjižiti na isti način na koji smo ga primili. Na primjer, ako ste platili kreditnom karticom, plaćanje se jednostavno poništava i izdavač kartice knjiži vaše plaćanje natrag! 

U slučaju dobivanja kreditne bilance, molimo vas da nam dostavite svoj IBAN i BIC ili broj lokalnog bankovnog računa kako biste prenijeli iznos kredita!

Dodatne korisne informacije uvijek možete pronaći na našoj stranici s često postavljanim pitanjima!

12. Klarna

U suradnji s Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Švedska, nudimo sljedeće opcije plaćanja za određene zemlje. Plaćanje se uvijek vrši Klarni:

Račun: Rok plaćanja je [14] dana od dana otpreme robe/ulaznica/ ili, u slučaju drugih usluga, od dana kada usluga postane dostupna. Potpuni uvjeti računa za zemlje gdje je dostupna ova metoda plaćanja mogu se pronaći ovdje: Njemačka, Austrija.

Kupovina na rate: Financijska usluga Klarna omogućuje vam plaćanje kupovine u fiksnim ili fleksibilnim mjesečnim obrocima prema uvjetima navedenim u blagajni. Plaćanje na rate dospijeva krajem svakog mjeseca nakon što vam Klarna pošalje mjesečni račun. Za više informacija o kupovini na rate, uključujući Opće uvjete i Europske standardne informacije o potrošačkim kreditima za zemlje gdje je dostupna ova metoda plaćanja, molimo kliknite ovdje (dostupno samo u naz načenim zemljama): Njemačka, Austrija.

Sofortüberweisung: Dostupno u Njemačkoj, Austriji, Belgiji, Italiji, Španjolskoj, Poljskoj i Nizozemskoj. Vaš će račun biti teretan odmah nakon što obavite narudžbu.

Direktna naplata: Direktna naplata vrši se nakon otpreme robe. Bit ćete obaviješteni o vremenu putem e-pošte.

Kreditna kartica (Visa/Mastercard): Dostupno u Njemačkoj. Debitiranje se vrši nakon otpreme robe/ulaznica/ili, u slučaju pretplate, prema priopćenim vremenima.

Korištenje metoda plaćanja računa, kupovine na rate i direktnog odvajanja zahtijeva pozitivnu provjeru kreditne sposobnosti. U tom smislu proslijedit ćemo vaše podatke Klarni u svrhu adrese i kreditne procjene u kontekstu pokretanja kupovine i obrade kupoprodajnog ugovora. Molimo vas da shvatite da vam možemo ponuditi samo one metode plaćanja koje su dopuštene na temelju rezultata provjere kreditne sposobnosti. Dodatne informacije i uvjete korištenja Klarni možete pronaći ovdje. Opće informacije o Klarni možete pronaći ovdje. Vaši osobni podaci bit će obrađeni od strane Klarna sukladno važećim propisima o zaštiti podataka i u skladu s informacijama u Politika privatnosti Klarna.

13. Napomena o uredbi o baterijama

U vezi s prodajom baterija ili punjivih baterija ili s isporukom satova ili drugih uređaja koji sadrže baterije ili punjive baterije, dužni smo vas obavijestiti sukladno uredbi o baterijama: Baterije ili punjive baterije ne smiju se odlagati u kućnoj otpad. Zakonski ste obvezni vratiti korištene baterije ili punjive baterije kao krajnji korisnik. Možete vratiti baterije ili punjive baterije nakon upotrebe na prodajnom mjestu ili u njegovoj neposrednoj blizini (na primjer, na mjesnim prijemnim mjestima ili u trgovini) besplatno. Također nam možete poslati baterije poštom. Baterije ili punjive baterije koje sadrže štetne tvari označene su simbolom prekrižene kante za smeće. Pokraj tog simbola smeće nalazi se kemijsko ime onečišćivača. Cd označava kadmij, Pb olovo, a Hg živu.

14. Mjesto izvršenja, mjesto nadležnosti

Za sve sadašnje i buduće zahtjeve koji proizlaze iz poslovnog odnosa, isključivo mjesto nadležnosti za trgovce je sjedište prodavatelja. Mjesto nadležnosti i izvršenja za trgovce je Paphos, Cipar.

15. Rješavanje sporova

Europska komisija pruža platformu za online rješavanje sporova (OS), koju možete pronaći ovdje. Potrošači imaju mogućnost koristiti ovu platformu za rješavanje svojih sporova. Kako bismo riješili sporove koji proizlaze iz ugovornog odnosa s potrošačem ili je li takav ugovorni odnos uopće postojao, obvezni smo sudjelovati u postupcima rješavanja sporova pred odborom za mirenje potrošača. Odgovoran je opći odbor za mirenje potrošača (od 01.01.2020.: univerzalni odbor za mirenje) Zentrum für Schlichtung e.V., Straßburger Straße 8, 77694 Kehl am Rhein, www.verbraucher-schlichter.de. Sudjelovat ćemo u postupcima rješavanja sporova pred ovim uredom.

16. Završne odredbe, klauzula o raskidu

Ako jedna ili više odredbi ovih Općih uvjeta poslovanja (GTC) budu nevažeće, to neće rezultirati nevaženjem cijelog ugovora. Neučinkovita odredba bit će zamijenjena primjenjivom zakonskom odredbom. Na ovaj ugovor primjenjuje se samo ciparsko pravo. Za kupce iz Hrvatske, međutim, vrijedi irsko pravo!

Aphrodonis Media Group Ltd

110, Eleftheriou Venizelou

Trgovački registar Cipar: HE366111

Izvršni direktor: Richard Andessner

Telefon: +357 22000270

www.aphrodonis-media.com

Autorska prava (c) 2021 od Aphrodonis Media Group Ltd.

Sve marke i zaštitni znakovi koji se koriste vlasništvo su njihovih vlasnika. Sve slike su zakonski zaštićene i vlasništvo su Dialanda i/ili proizvođača ili dobavljača prikazanih proizvoda. Zloupotreba ili neovlašteno korištenje sadržaja bit će procesuirano i prijavljeno.