Kontaktirajte nas
Tvoj popis želja

Vaš popis želja je prazan!

Vaša košarica za kupovinu

Vaša košarica je prazna!

Tvoj popis usporedbe

Odgovori na često postavljana pitanja

Molimo pronađite odgovore na najčešće postavljena pitanja ispod.

Ako imate pitanje na koje ne možete pronaći odgovor, slobodno kontaktirajte naš prijateljski korisnički servis, koji će vam odgovoriti na sva vaša pitanja.

Satovi

Da li su satovi originalni?

Ovo je jedno od najčešćih pitanja koja dobijamo i razumemo zašto. Da, svi naši satovi su 100% originalni!

Dizajnerski satovi postali su prilično popularni u poslednjih nekoliko godina i izuzetno smo ponosni da kažemo da svi naši satovi su pravi i originalni. Svi dolaze s dvogodišnjom garancijom od proizvođača.

Dobit ćete knjižicu s garancijom / uputstvo u kutiji, a sat dolazi u svojoj originalnoj ambalaži. Mnogi kupci traže serijske brojeve, ali nažalost, malo brendova koje prodajemo koristi ovaj sistem; na primjer, Michael Kors i Marc Jacobs ne koriste serijske brojeve ni na jednom od svojih proizvoda. Činjenica da imate garanciju na satu obično je znak da je sat pravi. Više informacija o garanciji možete pronaći ovde

Prilagodba sata

Svi satovi s poveznicama uključuju određeni broj koje se mogu ukloniti.

Možete lako identificirati one koje se mogu ukloniti strelicama na unutrašnjosti remena. Nažalost, moguće je samo suziti remen. Nije moguće naručiti dodatne poveznice osim onih koje već postoje.

Prilagodba remena uvijek bi trebala biti obavljena od strane kvalificiranog časovničara. Pronađite časovničara koji prodaje satove iste marke, jer to ponekad zahtijeva određeno znanje i/ili alate.

Imajte na umu da su remeni sata napravljeni od keramike vrlo osjetljivi na udarce i mogu lako puknuti ako ih podesi nekvalificirana osoba, stoga uvijek koristite profesionalca.

Također je dobra idejasačuvati uklonjene poveznice. Zapamtite da vaše pravo na povrat proizvoda istječe jednom kada se vaš sat prilagodi.

Ne pokrivamo troškove prilagodbe, međutim, dati ćemo vam 10 EUR kredita pri sljedećoj kupnji. Jednostavno pošaljite sliku računa na našu podršku.

Počevši od siječnja 2024., pružamo svojim kupcima mogućnost skraćivanja narukvica izravno tijekom postupka naručivanja uz malu naknadu od samo 5 EUR. Ova usluga se nudi za odabrane modele!

Baterija na mom satu je prazna, što trebam učiniti?

Najčešći razlog zbog kojeg sat usporava ili u potpunosti stane je što je baterija ispražnjena ili će uskoro biti.

Jamstvo ne pokriva potrošne materijale poput baterija, ali nudimo 10 EUR popusta na sljedeću kupnju ako baterija ponestanetijekom prve godine od primitka paketa.

Obratite se uraru/popravljaču koji prodaje istu marku, budući da ponekad zahtijeva posebne alate za otvaranje stražnjeg dijela sata prilikom zamjene baterije. Odmah kontaktirajte naš korisnički servis kako biste nas obavijestili da ćete zamijeniti bateriju, a zatim pošaljite fotografiju računa e-poštom kako biste dobili svoj kredit od 10 EUR.

Jedan od razloga zašto baterija može nestati na novom satu koji ste kupili je taj što je baterija već bila instalirana tijekom proizvodnje i otkucava dok napokon ne dođe do potrošača. Ponekad sat može biti na zalihi neko vrijeme, a ponekad jednostavno zato što je baterija upravo otišla loše.

Naravno, provjeravamo da svaki sat ispravno funkcionira prije nego što ga pošaljemo, ali ponekad je baterija već počela usporavati.

Keramički satovi

Keramički su vrlo otporni na ogrebotine materijal i zadržavaju svoju boju i glatku površinu mnogo bolje od metalnih satova.

Materijal također čini satu poseban izgled. Međutim, važno je biti nježan s keramičkim satom jer ne može podnijeti snažne udarce poput metalnog ili plastičnog sata.

Keramika je materijal koji je stvrdnut u pećnici, baš kao porculanski tanjur, stoga je važno rukovati njime s istom pažnjom.

Nema jamstva od proizvođača za keramičke narukvice i popravci mogu biti skupi, stoga budite sigurni da pažljivo rukujete svojim keramičkim satom.

Upute za održavanje satova

Želimo da doživite najveće moguće zadovoljstvo, ljepotu, funkcionalnost i dugovječnost od svog sata! i jeftinije i skuplje marke sadrže fine mehaničke dijelove i stoga je važno da imate na umu sljedeće točke:

  • Izbjegavajte izlaganje sata ekstremnim uvjetima poput izravne sunčeve svjetlosti, ekstremne vrućine ili hladnoće. Ekstremna toplina ili hladnoća može uzrokovati neispravnost sata i skratiti vijek trajanja baterije.
  • Izbjegavajte izlaganje satova vlazi ako nisu označeni s 10 ili 20 ATM. Nikada ne koristite tipke ili krunu kada je sat vlažan. Ako unutar sata dobijete vodu ili kondenzaciju, sat bi trebao odmah pregledati ovlašteni urar. Čak i ako kondenzacija izgleda kao da nestaje, dijelovi u satu mogu već biti oštećeni.

  • Kondenzacija unutar sata: Nagle promjene temperature mogu uzrokovati negativan tlak u satu, što može uzrokovati kondenzaciju. Ako se to dogodi, možete vidjeti tekućinu unutar stakla. Ako tekućina više nije vidljiva, to ne znači da je vlaga nestala. Sat treba što prije poslati uraru koji može otvoriti sat i ukloniti vlagu. Vlaga može prodrijeti u samo kretanje, a sat se može slomiti. Čak ni satovi označeni s 10 ili 20 ATM nisu zaštićeni od promjena temperature. Kondenzacija može nastati, na primjer, ako izlazite iz minusa na otvorenom u visoke unutarnje temperature ili ako sat držite u kupaonici dok se tuširate. Kondenzacija nije nužno proizvodna pogreška, pa sat stoga ne može uvijek biti vraćen. To ovisi o svakom pojedinom proizvođaču.

  • Izbjegavajte udarce i udarce po satu. Vaš je sat dizajniran da izdrži normalnu upotrebu. Ne biste trebali spavati sa satom.

  • Izbjegavajte izlaganje sata parfemu, sapunu ili drugim kemikalijama koje mogu uzrokovati oštećenja. Oštećenja mogu uključivati promjenu boje, promjene ili druga oštećenja kućišta, remena/okošćenja ili drugih dijelova. Izbjegavajte nošenje narukvica na istoj ruci kao i sat, jer to može uzrokovati ogrebotine i nepotrebno trošenje kristala.

  • Izbjegavajte magnetska polja ili statičku elektricitet koji bi mogli oštetiti mehanizam sata. Uobičajeno, sat nije pogođen općim kućanskim uređajima poput TV-a, stereo sustava itd.

  • Čuvajte sat čistim. Čistite ga vlažnom, mekom krpom (samo ako podnosi vodu). Isperite sat nakon natapanja u slanoj ili kloriranoj vodi. Remen bi trebao redovito čistiti kako bi očuvao svoj izgled i smanjio trošenje. Imajte na umu da su pozlaćene narukvice nježnije od narukvica od nehrđajućeg čelika. (Vidi gore.) Čistite mekanom četkom i blagim sapunom. Nakon svakog čišćenja, obrišite suhim, mekanim krpom.

  • Kožna narukvica je prirodni proizvod vrlo osjetljiv na vlagu, znoj, kemikalije i trošenje. Remen ima samo ograničen vijek trajanja i mora (čak i iz higijenskih razloga) biti zamijenjen između 6-12 mjeseci, ovisno o tome koliko često koristite remen. Pri zamjeni igle također treba provjeriti ili zamijeniti.

  • Traka od nehrđajućeg čelika ne oksidira i obično je nije potrebno polirati. Može se očistiti malo sapuna i vode. Imajte na umu da vaš sat možda neće uvijek izdržati previše kontakta s vodom. Pročitajte o sposobnosti vašeg sata da podnese vodu prije čišćenja.

  • Traka i sat koji su pozlaćeni moraju se njegovati vrlo pažljivo. Pozlaćena traka je krhkija od trake od nehrđajućeg čelika. Čišćenje i rukovanje pažnjom obavezno je kod svih satova i narukvica. Pozlaćenu narukvicu treba vrlo pažljivo čistiti. Intenzivno trljanje očito troši pozlaćenu površinu i rizikuje smanjenje vijeka trajanja vašeg sata.
  • Nepropisna manipulacija i briga obično su razlog zašto se metal oboji.

  • Veliki problem za mali postotak populacije je taj što koža može izlučivati tvari koje mogu uzrokovati promjene boje metala. U najgorem slučaju, nakit će promijeniti boju i postati neprivlačan u roku nekoliko sati! Nažalost, ništa se ne može učiniti kako bi se to spriječilo. Srećom, većina ljudi ne doživljava ovaj problem.

  • Mijenjanje vremena i datuma na satu poželjno nije raditi između 22:00 i 02:00 (to se odnosi na satove s datumom kada je 24-satni mehanizam) jer to može oštetiti mehanizam unutar sata.

Satovi s kamenjem

Mnogi dizajni su ukrašeni s cirkonima. Neki brendovi čak imaju prave dijamante. Ako je tako, sat dolazi s certifikatom.

Svaki kamen se nanosi ručno, i ponekad kamen može ispasti. To može biti zbog nekoliko faktora kao što je sušenje ljepila ili ako je voda došla u kontakt s kamenjem. Kamenje i vijci nažalost nisu pokriveni garancijom, ali nije skupo popraviti kod satare. Dialando, naravno, smatra da kamenje treba trajati više od 3 mjeseca i stoga dajemo našim kupcima kredit od 10 EUR za do 3 kamena koja se odvoje unutar 3 mjeseca ako nam pošaljete račun od popravka. Pošaljite e-poštu našoj podršci za više informacija.

Ako vaš sat dolazi oštećen ili je isporučen s nedostajućim kamenjem već, onda molimo kontaktirajte nas odmah.

Sekundarna kazaljka ne otkucava, ali sat i dalje radi?

Ako sat radi, ali sekundarna kazaljka stoji, sat može imati kronograf, a zatim je sekundarna kazaljka tajmer.

Tajmer se pokreće pritiskom na dugme u 2 sata.

Zaustavljate kronograf pritiskom na isto dugme, a zatim resetirate kronograf pritiskom na dugme u 4 sata.

Kronograf obično ne bi trebao neprestano raditi jer se baterija brže troši.

Većina satova ima sekundarnu kazaljku za obično vrijeme na jednom od manjih brojčanika, koja se ne može isključiti bez vađenja krune.

Sigurnost vode

Prije nego počnete koristiti svoj sat, važno je da pogledate stražnji dio sata i vidite koliko je otpornost na vodu te pročitate informacije u nastavku.

Pojam "vodootporno" više se ne koristi jer može zavarati. Satovi mogu podnijeti vodu u različitim količinama. Otpornost na vodu označava do kojeg stupnja sat može biti mokar ili izdržati pritisak koji stvara određena količina vode. Korištene jedinice su ATM, Bar, M (metri) ili FT (stope), koje se odnose na stupanj testova tlaka. Ove brojke objašnjavaju koliko pritiska sat može izdržati i ne znače dubinu, iako je to česta zabluda. Stoga je nemoguće uroniti 30 metara ispod površine sata označenog s 3 ATM (30m). Takav sat može podnijeti samo prskanje vode. Važno je zapamtiti da se otpornost na vodu mjeri u statičkom ili nepokretnom stanju pri hladnim uvjetima. Ne uzima u obzir da pritisak raste s bilo kojim kretanjem. Kad plivate, primjerice, vršite pritisak na sat jednostavno pomicanjem u vodi.

Vodeni oštećenja na vašem satu pokrivena su samojamstvom ako je vaš sat 10 ATM ili više. Sjetite se provjeriti je li gumeni brtvilo povremeno isušeno. Sušenje gumenog brtvila događa se prirodno nakon određenog vremena, a izloženost kloru, slanoj vodi ili sapunu također može isušiti brtvilo, a zatim sat može propustiti vodu. Stoga biste trebali godišnje mijenjati brtvilo, trošak koji snosi potrošač.

POZOR! Ne koristite sat pod vrućim tušem, u sauni ili u vrućoj kupki u kadi jer to može utjecati na brtvilo, a većina satova nije pogodna za paru i toplinu. Može doći do kondenzacije, čak i kod satova od 10 ATM i više! Nagle promjene temperature mogu uzrokovati negativni tlak u satu, što onda dovodi do kondenzacije. Ako se to dogodi, možete vidjeti tekućinu unutar stakla. Ako tekućina više nije vidljiva, to ne znači da je vlaga nestala. Sat treba što prije vratiti satnom majstoru koji može ukloniti vlagu.

Vlaga može prodrijeti u sam pokret i sat se može slomiti. Čak ni satovi označeni s 10 ili 20 ATM nisu zaštićeni od promjena temperature. Primjerice, kondenzacija može nastati ako izlazite iz minusa na otvorenom u visoku unutarnju temperaturu ili ako sat držite u kupaonici dok se koristi tuš. Kad se to dogodi, to nije nužno proizvodna greška i stoga se možda ne može pokriti jamstvom. To ovisi o svakom pojedinom proizvođaču.

Uređaj naveden u tablici može izgledati drugačije u različitim dijelovima svijeta ili na različitim modelima i stranicama na internetu. Primjer može biti da 30 metara = 3 ATM = 3 BAR = 100 ft svi imaju isto značenje kao 1000 mm = 100 cm = 10 dm = 1 m, što je zapravo ista dimenzija.

Sat je označen na stražnjoj strani sa sigurnošću od vode koju može podnijeti.

Što je hronograf i kako ga mogu kalibrirati?

Hronograf je jednostavno tajmer sat.

Vidite da sat ima hronograf provjerom da li ima dva dodatna gumba pored krune (dio koji izvlačite kako biste promijenili sat) i da na glavnom brojčaniku ima nekoliko malih brojčanika s malim kazaljkama. Gumb na 2 sata (gornji) je gumb za početak i zaustavljanje, također nazvan A gumb. Pritisnite gumb jednom, zatim ćete vidjeti da se jedna od malih kazaljki pokreće. Pritisnite isti gumb ponovno da je zaustavite. Nakon korištenja hronografa, trebalo bi ga resetirati, to lako možete učiniti pritiskom na gumb u 4 sata (donji), također nazvan B gumb. Tada ćete vidjeti kako se kazaljke skaču ili brzo vrte natrag na reset položaj.

Imajte na umu da velika sekundarna kazaljka nije uvijek ona koja pokazuje vrijeme! Neki modeli imaju hronograf tamo. Ako je to slučaj, velika sekundarna kazaljka trebala bi ostati nepomična. Obično možete vidjeti da se mala kazaljka na jednom od malih brojčanika uvijek pomakće. To je prava sekundarna kazaljka. Imajte na umu da baterija brže troši kad hronograf radi.

Ponekad se hronograf može resetirati pod kutom, ali s vašim satom nema ništa loše, samo ga treba kalibrirati. Obično je vrlo lako kalibrirati hronograf, ali ako smatrate da je preteško, srdačno ste dobrodošli da kontaktirate našu podršku ili posjetite svog lokalnog urara.

Za kalibraciju hronografa, prvo morate biti sigurni da je hronograf resetiran pritiskom na B gumb. Zatim izvucite krunu do najudaljenijeg položaja. Zatim možete koristiti A i B gumbe kako biste kliknuli na kazaljke hronografa tako da sve pokazuju 0 ili 12, ovisno o dizajnu sata.

Različite marke i modeli imaju različite pristupe kalibraciji, ali najčešće A gumb pomiče pokazivač prema naprijed, a B gumb ga pomiče unatrag. Na nekim satovima radi malo drugačije. Na primjer, pritisnite A gumb kako biste postavili prvu kazaljku, kada je postavite ispravno, pritisnite B gumb kako biste promijenili koju kazaljku mijenjate s A gumbo nom. Kada završite s kalibracijom, jednostavno gurnite krunu ponovno do kraja i sada je hronograf u novom resetiranom položaju.

Možete posjetiti trgovinu satova koja prodaje istu marku i pitati urara ako niste sigurni što učiniti sa svojim određenim modelom.

Remeni za satove

Narukvice nisu obuhvaćene jamstvom proizvođača sata, pogledajte jamstvenu knjižicu koja se nalazi u kutiji u kojoj je isporučen sat.

Oštećenja boje, trošenje, defekti u mehanizmu zaključavanja, čavli i veze nisu obuhvaćeni vašim jamstvom.

Naravno, veselimo se da vam pomognemo ako vaš sat stigne oštećen prilikom dostave, ali morate nas kontaktirati odmah ako je to slučaj. Napomena: sat mora biti nekorišten, a za pomoć u vezi s pokvarenom narukvicom mora ostati zaštitna plastika na satu.

Ne možemo preuzeti odgovornost za satove koji se vraćaju "kao novi", ali su zapravo korišteni.

Narudžba i plaćanje

Naručio/la sam, ali nisam primio/la nikakvu potvrdu

Hvala vam na vašoj narudžbi!

Ako niste primili nikakvu potvrdu putem e-pošte ili tekstualne poruke (SMS), molimo kontaktirajte nas na Dialando podršci. Radujemo se da vam pomognemo s ovim i svakim drugim pitanjem koje bi vas moglo zabrinjavati!.

Jedna uobičajena mogućnost da niste primili potvrdu jest da ste možda dali neispravnu e-poštu prilikom prvotne narudžbe. Inače, provjerite svoj mapu neželjene pošte u slučaju da je ondje završila!


Kako koristiti svoj kôd za popust?

Ako ste primili kôd za popust, moći ćete ga dodati prilikom plaćanja. Napomena: nije moguće kombinirati dva ili više kôdova za popust.

Za korištenje koda, jednostavno kliknite na "Dodaj kupon" u svojoj košarici, unesite kôd i kliknite "Dodaj kupon". Košarica će se automatski pojaviti kada dodate proizvod u košaricu.

Zatim možete nastaviti s plaćanjem kao i obično.

Slanje i isporuka

Stavke na zalihama / stavke narudžbe

Artikli na zalihi:

Ako ste naručili jedan ili više artikala koji već postoje na zalihi, mogu biti poslani istog ili sljedećeg radnog dana, ovisno o vremenu dana kada ste napravili narudžbu.

Naručeni artikli:

Ako ste kupili artikl koji trenutno nije dostupan, općenito je potrebno 2-3 radna dana da stigne u naš skladišni prostor. Napomena: Ponekad može trajati duže, ali često se artikli dostave unutar 7 radnih dana.

Artikli na zalihi i naručeni artikli:

Ako ste kupili više od jednog artikla, od kojih je jedan dostupan, dok ostali nisu dostupni, vaša će narudžba biti poslana kada artikl koji nije dostupan stigne u naše skladište i narudžba bude kompletna.

Dostava, praćenje i dostava

Dostava vaše kupnje uvijek je besplatna kada kod nas napravite narudžbu u minimalnom iznosu od 75 EUR,

Općenito, paketi se šalju iz našeg spremišta u Njemačkoj ili Švedskoj putem usluga UPS ili DPD

Ukupno vrijeme dostave narudžbe ovisi o tome je li vaša narudžba već na zalihi u našem skladištu ili je moramo posebno naručiti u vezi s vašom narudžbom. Obično je potrebno 2-3 radna dana da paket stigne do vašeg najbližeg mjesta za preuzimanje od trenutka kada ga pošaljemo, ali ne možemo biti odgovorni za bilo kakva kašnjenja koja se dogode unutar organizacije UPS/DPD.

Kada proizvod bude poslan iz našeg skladišta, primit ćete potvrdu putem teksta (SMS-a) na vaš telefon zajedno s brojem za praćenje kako biste mogli pratiti svoj paket. UPS/DPD zatim obavještava kada paket stigne na mjesto za preuzimanje ili će biti dostavljen na vaša vrata.


Nepreuzeti paketi

Za pakete koji nisu preuzeti, zadržavamo pravo naplate troškova za povrat pošiljke uz trošak rukovanja od 20 EUR.

Narudžba će automatski biti otkazana ako nam paket bude vraćen kao nepreuzet. 20 EUR će biti umanjeni s fakture prije nego što se knjiži.

Ako želite da vam paket ponovno pošaljemo, trebate kontaktirati naš korisnički servis kako biste dobili poveznicu gdje i kako možete platiti dodatnu naknadu za dostavu. Međutim, ovo mora biti učinjeno PRIJE nego što se paket vrati. Inače, narudžba se mora ponovno izvršiti u potpunosti.

Kašnjenja

Trudimo se što je više moguće ubrzati dostavu, ali ponekad nažalost mogu doći do kašnjenja. Stoga ne garantiramo dostavu na određeni dan.

Ako proizvod ne može biti dostavljen unutar navedenih rokova, kontaktirat ćemo vas i obavijestiti o kašnjenju. Kada nam stigne vaš zakašnjeni proizvod, on se prioritetizira pri pakiranju i šalje vam se što je prije moguće.

Ako bi narudžba trebala biti odgođena, vaša faktura neće biti pogođena jer naše fakture šaljemo putem e-pošte istog dana kada vaša narudžba napusti naš skladište.

Povlačenje i povrati

Što znači pravo na odustajanje?

Zahvalni smo za svaku narudžbu koja nam je upućena, ali razumijemo da ponekad želite otkazati svoju kupnju iz različitih razloga.

U ovom slučaju primjenjujemo Zakon o trgovini na daljinu (poznat i kao Pravo na odustajanje), što jednostavno znači da imate pravo potpunog otkaza unutar 14 dana, uz jedini uvjet da kontaktirate našu korisničku podršku unutar tih 14 dana.

Pravo na otkaz ne odnosi se na:

  • Satove koji su korišteni na bilo koji način tako da postoje tragovi ili oštećenja. Ne možemo to prihvatiti niti preuzeti odgovornost za to.
  • Satove čije su veze narukvice podešene.
  • Satove koje ste popravili ili mijenjali na bilo koji način.
  • Intimne proizvode koji nemaju posebno brtvljenje, poput naušnica.

(Ovo se ne odnosi na predmete koji su oštećeni prilikom dostave.)

Žao mi je zbog moje kupnje, što sada mogu učiniti?

Emailirajte naš korisnički servis kako biste nam javili da želite otkazati svoju narudžbu i vratiti proizvod. Uvijek navedite broj narudžbe.

Nakon što nam pošaljete e-poštom zahtjev za povrat proizvoda, dostavit ćemo vam sve potrebne informacije potrebne za vraćanje predmeta.

Poslat ćemo vam dokument koji trebate isprintati kako biste obradili povrat,

  1. Obrazac za povrat, objašnjavajući zašto se vaša narudžba vraća i sve detalje narudžbe 

Važno je da stavite Obrazac za povrat unutar paketa s povratkom kako bi naš skladišni prostor dobio ispravne informacije.

Sjetite se poslati sve od dokumenata, poput izvornog jamstvenog certifikata, kofera, itd. s proizvodom.

Proizvodi koji se vraćaju bez ikakvog oblika kontakta i odobrenja našeg korisničkog servisa, za to ne možemo preuzeti odgovornost.

Ne dopustite automatsko vraćanje paketa. Ako paket nije preuzet na vrijeme, vratit će nam se i primijenit će se dodatni trošak od 20 EUR. Ako želite da vam se paket ponovno pošalje, morate kontaktirati naš korisnički servis kako biste dobili poveznicu o tome gdje i kako možete platiti dodatnu naknadu za dostavu. Međutim, to se mora učiniti PRIJE nego što se paket vrati. Inače, narudžba se mora ponovno naručiti u potpunosti.


Kako mogu zaustaviti svoju narudžbu?

Ako ste napravili narudžbu koju želite otkazati prije nego je primite i ako još uvijek niste primili obavijest da je poslana, trebate poslati e-mail našoj korisničkoj službi što je prije moguće.

Naša korisnička služba može zaustaviti proces dostave i otkazati vašu kupnju.

Neće se dodavati nikakve naknade.

Što mogu učiniti ako sam primio/la pogrešan proizvod?

Ponekad se mogu dogoditi pogreške, ali nemojte brinuti.

Da li ste slučajno naručili pogrešan proizvod ili je naš skladišni prostor pogrešno zapakirao krivi model. Možda je proizvod krivo označen, trebate kontaktirati naš korisnički servis odmah.

Kako bismo shvatili što je pogrešno poslano, molimo vas da nam pošaljete e-mail i uključite fotografije proizvoda i oznake. Na taj način možemo vam pomoći što je brže moguće.

POZOR! Neki se boje teže uhvatiti na slici zbog potrebe za upotrebom bljeskalice, itd., pa mogu postojati razlike između boje na slici i boje proizvoda u stvarnom životu.

Tko plaća troškove povrata dostave?

Ako zažalite zbog kupnje ili ste naručili pogrešan proizvod, odgovorni ste za vlastitu naknadu za dostavu.

Ako smo poslali krivi proizvod ili ako je slomljen kad ga primite, možete besplatno koristiti našu etiketu za povratnu dostavu. Imajte na umu da ne možemo biti odgovorni za troškove ako sami odlučite kupiti etiketu za dostavu od druge dostavne tvrtke, iako smo vam poslali našu unaprijed plaćenu etiketu za povratnu dostavu putem e-pošte kako biste je besplatno koristili.

Ako trebate poslati proizvod na popravak u kasnijem razdoblju, preuzet ćemo odgovornost za troškove dostave ako je popravak pod jamstvom. Ista etiketa za povratnu dostavu bit će vam poslana putem e-pošte.

Ako vi sami prouzročite oštećenje proizvoda ili imate defekt koji nije pokriven vašim jamstvom, vi ste odgovorni za troškove dostave i eventualne troškove popravka.

Kako se vrši povrat novca?

Nakon što primimo vaš povrat i obradimo ga u našem skladištu, vaša će narudžba biti kreditirana.

Osiguravamo da je vaša faktura kod Klarna otkazana. Zapamtite da ako koristite našu oznaku za povrat pošiljke, trošak će ostati na fakturi. Ako ste već platili, bit će vam vraćen novac na isti račun s kojeg je novac skinut u roku od nekoliko radnih dana.

Preporučujemo vam da kontaktirate Klarnu ako imate dodatnih pitanja o svojoj uplati jer naš pristup vašim kreditnim informacijama je ograničen.

Ako ste kupili svoj proizvod putem jednog od naših partnera, kontaktirat ćemo ih i zamoliti ih da vam vrate/otkažu fakturu.

Jamstvo i prigovori

Više informacija o jamstvu možete pronaći ovdje

Što pokriva jamstvo?

Jamstvo je dobrovoljna, dodatna pokrivenost koju proizvođač nudi. Većina proizvoda dolazi s jamstvom od 2 godine.

Tijekom jamstvenog razdoblja pokrivaju se samo pokret sata, kazaljke i brojčanik. Pokriveni će se komponenta popraviti ili sat će se zamijeniti bez troškova komponenti i rada ako se pokaže da je defektna u materijalu ili izradi pri normalnoj uporabi.

Jamstvo ne pokriva:

  • Bilo kakve nedostatke u materijalima i izradi baterije, kućišta, kristala, plastičnih, gumenih, kožnih, metalnih ili keramičkih remena, narukvice, kopče ili vijaka; uključujući i prevlačenje na kućištu i/ili narukvici.
  • Oštećenja nastala nepravilnim postupanjem, nedostatkom pažnje, nesrećama, vanjskim utjecajem, normalnim trošenjem i starenjem. Uključujući nepravilno rukovanje krunom i gumbima.
  • Oštećenja od vode ako se ne prate upute za razinu vodootpornosti proizvoda (kako je označeno na proizvodu). Vodootporni satovi označeni su s 10 ili više ATM.

Jamstvo postaje nevažeće ako je sat oštećen nesrećom, nemarom osoba drugih od ovlaštenih servisnih agenata, neovlaštenim servisom ili drugim faktorima koji nisu uzrokovani manama u materijalima ili izradi. 

Jamstvo može varirati između proizvođača, stoga svakako pročitajte jamstvenu/udžbeničku brošuru koja dolazi s satom.

Koja je razlika između jamstva i zakonskog jamstva?

Garancija i Zakonsko jamstvo su dvije različite stvari.

Garancija je dobrovoljna i može se smatrati dopunom prava koja već imate prema zakonu o potrošačima. Zakonsko jamstvo varira od zemlje do zemlje i obično je 2-3 godine.

Da biste vidjeli kako vaša zemlja primjenjuje Zakonsko jamstvo, slobodno provjerite na sljedećoj poveznici: europa.eu/guarantees

Većina zemalja u EU primjenjuje iste ili slične propise, a mi smo ih saželi ovdje: Ako postoji nešto neispravno s vašom kupovinom, važno je da nas odmah kontaktirate. Morate podnijeti formalnu pritužbu u roku od dva mjeseca od otkrića nedostatka kako bismo je mogli obraditi.

Možete se žaliti na sve nedostatke koji se pojave na proizvodu. No, odgovorni smo samo za nedostatak ako se smatra izvornim, odnosno ako je nedostatak već bio prisutan u proizvodu kada ste ga primili.

Nismo odgovorni za pogreške koje su rezultat nepažnje, nenormalne uporabe (pogreške u rukovanju), nesreća ili sličnih situacija.

Nedostaci koji se pojave unutar šest mjeseci od isporuke pretpostavljaju se da su postojali u trenutku isporuke, osim ako nije drukčije navedeno. Ako se pogreška pojavi tek kasnije, teret dokazivanja leži na potrošaču da dokaže da je pogreška već postojala u trenutku isporuke,

Imamo pravo pokušati riješiti problem onako kako smatramo prikladnim. To znači da nam se mora pružiti prilika za popravak proizvoda ili isporuku drugog proizvoda jednakih vrijednosti. Stoga ne možete zahtijevati otkazivanje i povrat novca bez prethodne prilike da riješimo problem i da smo iscrpili sve načine rješavanja problema bez uspjeha.


Moj sat je slomljen/оštećen, što trebam učiniti?

Oštećeno prilikom dostave:

Ako je vaš sat oštećen ili neka od njegovih funkcija ne radi pravilno prilikom dostave, naravno, poslat ćemo novi, ako je model još uvijek dostupan. Alternativno, dobit ćete potpuni povrat novca. Satovi koji su stali obično zahtijevaju samo novu bateriju, i naša korisnička služba obično uvijek predlaže da jednostavno zamijenite bateriju. Naravno, nadoknadit ćemo trošak zamjene baterije ako sat stane unutar 14 dana od primitka. Ponovno, razlog zašto se baterije mogu brzo isprazniti je taj što se baterija umeće prilikom proizvodnje sata i može već dugo biti u skladištu, itd., prije nego što završi u rukama kupca.

Oštećeno nakon dostave:

Ako, nakon određenog vremena korištenja, trebate ostvariti svoje pravo na jamstvo ili prigovor, molimo vas da kontaktirate našu korisničku službu kako bismo utvrdili što treba učiniti kako bismo vam pomogli što je moguće glađe. Ako je oštećenje vidljivo, zatražit ćemo fotografiju proizvoda kako bismo vam pomogli na najefikasniji način. Zapamtite da napravite fotografiju s dobrom oštrinom kako bismo jasno vidjeli oštećenje. Inače, ne možemo vidjeti oštećenje na odgovarajući način. Ako otkrijete nedostatak u proizvodu i ipak nastavite koristiti, nažalost, ne možemo snositi odgovornost za eventualnu štetu koju to može prouzročiti.

Imamo vlastitog unutarnjeg urara/specijalista i kada se jamstveni popravak vašeg sata odobri našim procjeniteljem zahtjeva, zamolit ćemo vas da nam pošaljete sat. Kada primimo povrat, automatski ćete primiti obavijest, a zatim ćemo napraviti fotografije sata za dokumentaciju prije nego ga pošaljemo našem uraru koji će obaviti popravak.

Zatim ćete primiti tekst i e-poštu kada sat bude popravljen i na putu natrag vama. Vrijeme popravka varira ovisno o kvaru sata i o tome koliko posla urar ima u tom trenutku, ali obično taj postupak traje otprilike 5-7 tjedana.

Ako postane očito da defekt nije pokriven vašim jamstvom/pravom na prigovor ili je uzrokovan vanjskim utjecajima, kontaktirat ćemo vas prije nego što se popravak izvrši i možemo vam naplatiti troškove dostave i rukovanja. Ne šaljemo ažuriranja tijekom popravka, ponovno ćete biti kontaktirani kada proizvod bude popravljen i vraćen ili ako postoje kašnjenja.

Kako mogu registrirati svoje jamstvo?

Uz svaku kupnju proizvoda s minimalnom jamstvenom rokom od 2 godine, uključujemo našu vlastitu jamstvenu karticu.

Na kartici ćete pronaći upute o registraciji svog proizvoda na našoj web stranici kako biste dobili broj jamstva.

Nakon što ste primili ovaj broj e-poštom, možete ga zapisati na karticu i čuvati je u kutiji u kojoj je došao sat. To je korisno ako želite prodati sat ili ga pokloniti tijekom jamstvenog razdoblja, tako da znamo da je sat kupljen od nas.

Ako trebate ostvariti pravo na jamstvo unutar jamstvenog razdoblja, možete kontaktirati naš korisničku podršku i dati im broj jamstva kao identifikaciju zajedno s opisom onoga što vam je potrebno pomoći.  

OVDJE možete registrirati svoj proizvod!