Uvjeti Dialando zaštite
1. Plan osiguranja
Ovaj ugovor regulira fizički sat i tehničku podršku koju vam pruža DIALANDO prema navedenom planu (svaki nazivan ovdje kao "Plan") za uslugu brenda Dialando navedenu na vašem dokumentu o pokriću ("Broj narudžbe").
Trenutno vam nudimo dvije opcije pokrića:
- Dialando zaštita (11,99€/godina) *0,03 €/Dan
- Dialando zaštita PLUS (14,99€/godina) *0,04 €/Dan
2. Početak i završetak pokrića
Plan pokrića vrijedi 379 dana (1 godina + 14 dana razdoblje povlačenja) od dana kupnje. Datum isteka bit će naveden u potvrdi vaše narudžbe.
3. Što je obuhvaćeno?
Dialando zaštita obuhvaća materijale, proizvodnju i naravno greške u rukovanju.
Ovisno o tome jeste li odabrali " Dialando zaštita" ili " Dialando zaštita PLUS" plan, evo popisa stavki koje su obuhvaćene ovim jamstvom.
- Greške u materijalu i izradi pod normalnom uporabom
- Normalno trošenje (Primjer: Prljavština)
- Kućište
- Izgubljeni kristal (ako je primjenjivo)
- Narukvica
- Remeni
- Kopča
- Čivije
- Kruna
- Birati
Kao dodatak, plan "Dialando zaštita PLUS" također obuhvaća:
- Staklo (slomljeno ili ogrebano)
- Slomljeno kretanje (nepravilna upotreba/rukovanje)
- Udarni i stisak ozljede
- Nepravilno rukovanje
- Oštećenje vode i vlažnost (najmanje 5 ATM)
Ovisno o odabranom pokriću, popravak će se obaviti besplatno ili će sat biti zamijenjen, ako se dokaže da je šteta obuhvaćena navedenim pokrićem.
U slučaju ozbiljne štete, koja je nemoguća za popravak, Dialando će vam poslati isti model sata. Ako vaš model nije dostupan, bit će vam pružen sat jednake vrijednosti i sličnog stila, a može ili ne mora biti prethodno usklađen s vama. Zaštita za zamjenski sat završava s vašim pokrićem osiguranja Dialando Protection stečenim pri kupnji prvog sata u vezi s ovim, a ne zamijenjenim satom.
4. Što nije obuhvaćeno?
U slučaju plana "Dialando zaštita PLUS", bilo kakva šteta pod okolnostima koje nisu utvrđene gore neće biti obuhvaćena, iako je vrlo malo vjerojatno jer je to prilično sveobuhvatno osiguranje.
"Dialando zaštita" u svojoj standardnoj verziji ne pokriva sljedeće okolnosti štete:
- Staklo (slomljeno ili ogrebano)
- Slomljeno kretanje (nepravilna upotreba/rukovanje)
- Udarci i stisak ozljede
- Nepravilno rukovanje
- Oštećenje vode i vlažnost (najmanje 5 ATM)
Podsjećamo vas da štetu uzrokovanu vodom neće pokriti Dialando Protection ako se ne pridržavate uputa za razinu vodootpornosti proizvoda (kako je označeno na proizvodu), uključujući štetu izloženost sata drugim vrstama tekućina ili kemikalija (osim obične vode ili morske vode). Također, oštećenja vode sata ispod 5 ATM nisu obuhvaćena.
5. Kako dobiti uslugu i podršku?
Ako želite koristiti svoju Dialando Protection za bilo kakvu štetu na svom satu, morate kontaktirati naš korisnički servis.
Ne zaboravite unijeti broj narudžbe koji vam je poslan e-poštom prilikom kupnje kako biste potvrdili valjanost vaše zaštite. Tim odgovoran za Dialando će vas kontaktirati kako bi potvrdili i koordinirali dostavu oštećenog sata u najviše 2 radna dana.
N užno je da čekate potvrdu od tima Dialando prije nego što nam pošaljete sat, jer ćemo vam pružiti službenu adresu gdje ga treba poslati, istovremeno ćemo pratiti pošiljku, pa morate poslati paket s mogućnošću praćenja. Također je potrebno da čekate potvrdu da ga nam možete poslati, jer postoji mogućnost da će šteta ili popravak biti obavljeni od strane satara u blizini vas, na isti način ćemo pokriti troškove.
Ako nam morate poslati oštećeni sat, troškovi dostave bit će pokriveni od strane vas. Mi ćemo pokriti troškove povratne dostave sata kako bismo vam ga vratili kad se popravi, samo ako je adresa dostave unutar Europske unije.
U istom e-mailu koji će vam biti poslan, pružit će se potrebne informacije kako biste pratili proces popravka i vremena završetka. Dialando ima pravo biti u kontaktu s vama preko područja odgovornog za uslugu Dialando Protection putem pošte, telefona i razgovora.
6. Vaše odgovornosti
Za primitak usluge ili podrške prema osiguranju, pristajete se pridržavati sljedećeg:
- Priložite “broj narudžbe” kao dokaz kupnje
- Priložite informacije o simptomima i uzrocima problema s obuhvaćenim proizvodom
- Odgovorite na zahtjeve za informacijama, uključujući, ali ne ograničavajući se na obuhvaćeni proizvod, poput serijskog broja, modela, postupaka poduzetih prije nego što je pokrivena oprema doživjela problem i koraka poduzetih za rješavanje problema
- Slijedite upute koje vam daje Dialando, uključujući i fotografiju ako je zatraženo.
7. Prijenos osiguranja
Dialando zaštita je povezana s proizvodom i ne s klijentom, tako da ovo osiguranje može koristiti bilo koji korisnik koji je u legalnom posjedu proizvoda, može prodati proizvod s aktivnim osiguranjem novom vlasniku, a ovaj može imati pristup pokriću, pod uvjetom da novi vlasnik ima “broj narudžbe” dostavljen osobi koja je izravno kupila proizvod iz naše internetske trgovine, i da trajanje osiguranja ostane valjano.
Kako prava potrošača utječu na ovaj plan
Za potrošače u pravnim sustavima koji imaju korist od zakona ili propisa o zaštiti potrošača, prednosti koje pružaju navedeni planovi dodatak su svim pravima i sredstvima predviđenim tim zakonima i propisima. Ništa u ovom planu neće umanjiti prava potrošača dodijeljena primjenjivim obveznim zakonima, uključujući pravo potrošača na sredstva iz zakona o jamstvu i pravo na traženje odštete u slučaju potpune ili djelomične neizvršenosti ili neadekvatnog ispunjenja bilo koje od svojih ugovornih obveza.
[tablica-osiguranje]
Dialando Protection i Dialando Protection PLUS proizvodi su tvrtke Aphrodonis Media Group Ltd
Broj podrške: +46 10 551 5995
Podrška putem Whatsapp-a: +46 10 551 5995
(Govorimo engleski i švedski).