Kontaktirajte nas
Tvoj popis želja

Vaš popis želja je prazan!

Vaša košarica za kupovinu

Vaša košarica je prazna!

Tvoj popis usporedbe

Jamstvo i garancija

Osiguravajuće razdoblje od 24 mjeseca primjenjuje se na sve proizvode, osim ako nije drugačije navedeno. Za mnoge proizvode također ćete dobiti pojedinačne jamstvene uvjete proizvođača. 

Osim toga, imate mogućnost kupnje produžene zaštite putem našeg uslužnog proizvoda "Dialando Protection" tijekom procesa prodaje.

Dialando jamstvo

Vlasnik Dialanda (vidi pravno obavijest) jamči ispravno funkcioniranje svih proizvoda prodanih prema odgovarajućim specifikacijama proizvođača tijekom razdoblja od 24 mjeseca od datuma kupnje.

Preduvjet za ostvarivanje jamstva je pažljivo postupanje s proizvodom, namjensko korištenje proizvoda prema uputama proizvođača, kao i poštivanje preporučenih intervala održavanja. 

Nisu obuhvaćeni jamstvom dijelovi podložni trošenju, poput stakala, remena, brtvi, kao ni posljedična oštećenja pokreta i kućišta koja mogu proizaći iz trošenja i mehaničkog uništenja dijelova podložnih trošenju (npr. prodiranje vode u slučaju satova koji su vodootporni po sebi zbog istrošenih brtvi ili savijenih vratova krunice, budući da vodootpornost nikada nije trajna karakteristika sata). Ako popravak ili prerada nije moguća, Dialando može zamijeniti sat s proizvodom iste marke ili kvalitete ili vratiti kupoprodajnu cijenu. U slučaju blagog pogoršanja karakteristika proizvoda, poput smanjene točnosti ili smanjenog rezervnog napajanja u mehaničkim satovima, što može biti uzrokovano svakodnevnim korištenjem, Dialando zadržava pravo, nakon stručne procjene od strane urara, izvršiti popravak ili ponuditi sniženje cijene ili pružiti razumno plaćenu uslugu (trenutno maksimalno 20 eura ili ekvivalent u drugim valutama). 

Dodatno kupljena "Dialando Protection" ne predstavlja ograničenje vaših prava kao potrošača u vezi s pravnim jamstvenim obvezama prodavatelja, već najviše njihovo proširenje.

Za jamca, pogledajte impresum (vidi pravno obavijest)

Proizvođačka jamstva

U mnogim slučajevima, pored pravne zaštite i Dialando protection, dobit ćete jamstveno obećanje specifično za proizvođača - u većini slučajeva također na razdoblje od 24 mjeseca. U tom slučaju pronaći ćete opis jamstva proizvođača i informacije o jamcu u pisanom dokumentaciji i prilozima proizvoda.

Da biste iskoristili jamstvo proizvođača, sačuvajte račun za kupnju tijekom trajanja jamstva, budući da mi kao pošiljatelji ne pečatimo jamstvene kartice. Proizvođači s kojima surađujemo prihvaćaju račun kao dokaz kupnje s datumom kupnje i također kao početak jamstvenog razdoblja.

Prije nego pošaljete proizvod u servisni centar proizvođača, obratite pažnju na informacije pod "U slučaju jamstva".

U slučaju jamstva

Ne želimo se nadati, ali ako dođe do najgoreg, ostanite smireni. Rado ćemo vam pomoći!

Važno je da nas kontaktirate čim se pojavi nedostatak, a ne nakon tjedana ili čak mjeseci. Moglo bi doći do posljedičnih oštećenja. U slučaju prodiranja vode, stavite sat s otvorenom krunom na grijač kako biste izvukli vlagu iznutra. Ako funkcije zapnu ili se zakače, suzdržite se od upotrebe sile i ostavite ispravak stručnjaku. Nikada nemojte sami otvarati kućište sata s stražnje ili prednje strane. Ako se sat na baterije zaustavi, pretpostavite da je baterija slaba i provjerite je te zamijenite kod stručnjaka na licu mjesta. Ako problem nije baterija, moguće je oštećenje mehanizma. 

Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo razgovarali o daljnjem postupku. Ako je potrebno, može biti razumnije poslati proizvod izr avno u servisni odjel proizvođača. U drugim slučajevima može biti mudrije proći kroz nas.

Uvijek uključite kopiju računa kao dokaz kupnje i, ako je dostupno, ispunjene i pečatirane jamstvene kartice

Također priložite prateće pismo s vašim osobnim podacima: Ime, adresa, povratna adresa, telefonski broj, e-adresa, komunikacija e-poštom ako je primjenjivo, opis pogreške, što se dogodilo, kada, što je dosad učinjeno, višestruke pogreške, posebni zahtjevi...

Pakirajte proizvod pažljivo kako ne bi došlo do dodatnih oštećenja. Najbolje je koristiti originalno pakiranje, ako je dostupno.

Šaljite kao osiguranu pošiljku, ne kao paket. Na taj način uvijek imate dokaz o slanju, imate osiguranje i možete pratiti pošiljku putem interneta.

Nakon primitka pošiljke od strane nas ili drugih servisnih centara, molimo vas da dopustite prosječno vrijeme obrade od 2 - 4 tjedna, u rijetkim slučajevima do 8 tjedana. Nisu svi servisni centri obavještavaju kupca o primitku predmeta, stoga provjerite dostavu na lokaciji primatelja online putem broja pošiljke, npr. putem web stranice DHL-a.

Ako, suprotno očekivanjima, nastanu problemi u obradi vašeg slučaja, bit ćete kontaktirani, stoga uvijek uključite svoj broj telefona i e-adresu. Također ćete biti kontaktirani ako se besplatna obrada vašeg slučaja odbije iz legitimnih razloga. U tom ćete slučaju primiti procjenu troškova i u većini slučajeva osobni telefonski poziv od majstora urara koji objašnjava razloge. U tom ćete slučaju odlučiti želite li platiti popravak ili ne.

Važne informacije o jamstvu također možete pronaći na našoj stranici s često postavljanim pitanjima!